Tips & Tricks

Een draaitabel maken

een draaitabel maken

Veel bedrijven werken met digitale pakketten, zoals SAP, AFAS, Dynamics of een van de vele ander pakketten. Vervolgens wordt er uit deze pakketten een uitdraai gemaakt met veel data. Tenslotte moet je deze data analyseren. Je leert een draaitabel in Excel maken om deze grote lijst met gegevens te analyseren. In het voorbeeld dat je zo direct gaat zien wordt uit een lijst met personeelsleden van een bedrijf het ziekteverzuim inzichtelijk gemaakt. Je leert een mooie draaitabel maken dus een analyse van een lijst met gegevens. Bekijk de video en leer een eenvoudige draaitabel maken. Tijdens deze video leer je een eenvoudige draaitabel maken. Dit is een eenvoudige draaitabel. Je kunt veel doen met draaitabellen, grote lijsten samenvatten tot hapklare brokken informatie. Maar ook kan je deze geanalyseerde data weer prachtig zichtbaar maken in een dashboard.

Wil je meer weten, volg dan onze online training “Analyseren met draaitabellen in Excel

Wil je naast draaitabellen ook leren Analyseren met Excelfuncties, en deze gegevens ook prachtig leren vormgeven, door gebruik te maken van de grafische mogelijkheden binnen Excel. Volg dan de gehele uitgebreide Excel training Analyseren met Excel.

De online Excel-training “Analyseren met draaitabellen kost maar:” € 149,00 Ga naar deze online Excel training, maak mooie draaitabellen >>>

Hulp nodig met Microsoft 365?

Microsoft 365 biedt veel mogelijkheden, maar die moet je wel weten. Loop niet vast! Laat ons je verder helpen.

Meer Tips & Tricks

Hulp nodig met Microsoft 365?

Microsoft 365 biedt veel mogelijkheden, maar die moet je wel weten. Loop niet vast! Laat ons je verder helpen.

Inhoudsopgave

Inhoudsopgave invoegen in Microsoft Word

Inhoudsopgave invoegen in Word Veel beleidsmedewerkers, schrijvers van boeken, handleidingen, notities enzovoorts moeten in hun document een Inhoudsopgave invoegen. Als trainer op het gebied van

Samenvoegen met opmaak

Samenvoegen met opmaak !!!! Bij het samenvoegen van een Excel naar een Word document voor bijvoorbeeld brieven, etiketten, email, enzovoorts, wordt de opmaak uit Excel niet

Gegevens in een landkaart

Gegevens in een Landkaart Het is vanaf Excel 2013 mogelijk gegevens in een landkaart in Excel te plaatsen. Alle gegevens over plaatsen in worden in de

3D modellen in Microsoft 365

3D-modellen in Microsoft 365 In Word, PowerPoint, Excel  en Outlook is het mogelijk om 3D-modellen in te voegen. Natuurlijk kan je in PowerPoint het geheel