Tips & Tricks

E-mail in Outlook als gesprek weergeven! Superhandig!

Outlook als gesprek weergeven.

Outlook kan je een email op onderwerpregel sorteren. Dat zorgt ervoor dat alle email met hetzelfde onderwerp bij elkaar te vinden is. Superhandig! Hierbij heb je snel alle onderwerpen overzichtelijk bij elkaar.

Voorbeeld! Gesorteerd op het onderwerp Planning

Eventuele Reply”s (Antwoorden) worden ook in deze lijst weergegeven, deze worden lichtgrijs weergegeven. De afzender staat nu onder het onderwerp. Dat is wel even wennen, maar uiteindelijk is alles netjes op onderwerp bij elkaar gezet.

Om dit in te stellen ga je in Outlook naar het Tab Beeld,  in de groep Berichten moet je  “Weergeven als gesprek” aanvinken.

Is dit niet iets wat je zoekt of vindt je dit niet handig, dan kan je het altijd weer uitvinken en de originele weergave wordt weer actief.

E-mail in Outlook als gesprek weergeven! Superhandig!
NB, mensen die jouw een mailtje zonder onderwerp sturen worden ook bij elkaar in 1 discussie geplaatst.

Hulp nodig met Microsoft 365?

Microsoft 365 biedt veel mogelijkheden, maar die moet je wel weten. Loop niet vast! Laat ons je verder helpen.

Meer Tips & Tricks

Hulp nodig met Microsoft 365?

Microsoft 365 biedt veel mogelijkheden, maar die moet je wel weten. Loop niet vast! Laat ons je verder helpen.

X.ZOEKEN

Nieuw in Excel 365 XZOEKEN

Als je VERT.ZOEKEN gebruikt, moet hetgeen dat jij zoekt altijd in de eerste kolom van de tabel staan. Stel dat dit in de tweede kolom staat zoals in het voorbeeld

Gegevens in een landkaart

Gegevens in een Landkaart Het is vanaf Excel 2013 mogelijk gegevens in een landkaart in Excel te plaatsen. Alle gegevens over plaatsen in worden in de

een draaitabel maken

Een draaitabel maken

Veel bedrijven werken met digitale pakketten, zoals SAP, AFAS, Dynamics of een van de vele ander pakketten. Vervolgens wordt er uit deze pakketten een uitdraai